Vanaf februari 2021 hebben we een nieuwe medewerker bij IPMA Certificering: Rick Craanen. Hij stelt zichzelf graag voor.
Wie ben je en waar kom je vandaan?
Ik ben Rick Craanen, geboren in Arnhem en woonachtig in Houten. Ik heb een vriendin en twee studerende zonen (18 en 21 jaar). Ik ben ooit begonnen als beroepsmilitair. Daarna heb ik 18 jaar bij Casema/Ziggo gewerkt. Ik was manager klantenservice, sector manager en manager opleidingen. Ook ben ik 14 jaar consultant geweest en heb ik diverse projecten en interim management opdrachten uitgevoerd in ICT-, financiële-en telecom organisaties. Waaronder ook non-profit bedrijven.
Vanaf februari werk je voor IPMA Certificering. Wat ga je doen?
Ik ben verantwoordelijk voor de back- en frontoffice. Dus alle administratieve en telefonische afhandelingen van vragen en/of verzoeken van alle kandidaten. Ik ken IPMA Certificering al, ik heb namelijk zes jaar geleden als consultant/projectmanager meegeholpen om de backoffice en processen van IPMA Certificering op te zetten.
Waar kijk je het meest naar uit in je nieuwe baan?
Dat zijn meerdere dingen: de samenwerking met collega’s, de ontwikkeling en groei van IPMA Certificering en de begeleiding en groei van de kandidaten. Daarnaast ben ik erg geïnteresseerd in het vak project- en programmamanagement en in de projecten die A, B en C kandidaten hebben uitgevoerd.
Waarvoor kunnen mensen bij jou terecht?
Eigenlijk overal voor en ook voor een goede bak koffie!